Alla inlägg under maj 2012

Av Lollo - 5 maj 2012 22:03

Jag är just nu fylld av känslor och det känns som om jag skulle kunna explodera rakt av och det är inga positiva känslor...bara besvikelse & ilska just nu,inge kul alls! Ganska trött på människor! Och alla krav!   

///Lollo

Av Lollo - 2 maj 2012 13:50

Och det är så konstigt att FK tydligen vet mer än min läkare   ... känns så förnedrande då man kämpar konstant.

Jag gör verkligen det! Kämpar dagligen!

Jag önskar att hon som ringde mig idag fick gå i mina skor några dagar... och sen återkomma om hennes bedömning om att godkänna min sjukskrivning eller inte. Jag hörde på henne att hon nu inte hade en tanke på det iaf   , så bara att invänta brev om avslag :( .

Man ska inte bara må dåligt man ska leva på luft också...

/Lollo

Av Lollo - 2 maj 2012 13:42

Jag mötte min rädsla utan något lugnande (då det också skrämmer mig ;) jag är en kontrollmänniska helt klart.

Det var mycket på grund av den underbara personen som arbetade där på röntgen och som var helt fantastisk, jag ska skicka en blomma till henne under veckan :)

Man tycker att man är patetisk som tycker att det är så enormt jobbigt att åka in i ett rör som låter, men som sagt det är väl känslan av att bli instängd...

Så nu är det bara svaret som jag väntar på, det är lite småjobbigt men så skönt att ha gjort det äntligen   . Ni som tittar in jag blir glad för ett inlägg eller två ;)

///Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards